Pozdravljamo rekonstrukciju i željno je čekamo. U ovom momentu mnogo je bitno da očiste kej kako bi vozila, pre svega kamioni, mogli proći ispod mosta ka žitomlinskim firmama i velikom supermarketu. Tako će se usporiti propadanje ulice Marka Miljanova koja sada liči na snimke sa Marsa. Potpuno je nejasno kako, osim kamiona, ovuda prolaze i putničke linije nekih autobuskih prevoznika ?! Parking sa obe strane moguć je samo u prvih 100 m od Keja ali od Kvantaša do Kosovske teško. Još kada bi nam uklonili taksiste .... ihaj !
Ovo shvatam kao...preko Žeželjevog mosta odma po zavrsetku kruznog toka kod kvantasa,a radovi na kruznom toku ce poceti odmah po izmestanju KVANTASA...brm brm ali nas vozaju za iste pare
Konačno da se makar i tako reši problem udarnih ruka i kratera na makar ovom delu Podbare.Pomislim nekad da se po gradu vozaju tenkovi i borna kola pošto ima više rupa, kratera, talasa nego za vrema nekog rata.
Ne znam koja je svrha JP Put, neke saobraćajne inspekcija, agencije za bezbednos saobraćaja ima još ismesljenoh i bezkorisnih gradskih tela, firmi itd.
Putevi u Novom Sadu ali bukvalnom celom gradu su UŽAS I KATASTROFA.
KAKO LJUDI ČIJI JE TO POSAO DA BUDE KAKO TREBA NIJE STID I SRAM!!!
Ps. Benzin i dizel 163 din opa bato a putevi kao u Tanzaniji ili nekoj zabiti po vašem izboru
Setajte se malo ulicom Marka Miljanova da vidite kako su ljudi iz Urbanizma osmislili izgled ulice i trotoara... Trotoari denivelisani, polomljeni,...zgrada Skadar od Musickog a i druge kao teska zarazna bolest..prljave .. i na ostalima je sve otpalo, vidi se mrezica od demita. Ko je bio direktor urbanizma od 1995.? .
Predlazem inicijativu da se osnuje nagrada grada Marko Miljanov osobama koje su doprinele poboljsanju i unapredjenju zivota ljudi kroz mukotrpne i dugotrajne ali postene radove, bas kao sto ova mala ulica trpi saobracaj iz dana u dan, tako trpe ljudi koji pokusavaju da urade nesto dobro ne samo za sebe vec i za sve nas.
Nisi dobro pročitao, od Keja do kružnog će bit 4 trake (cirka 50m i čini mi se da su i sada 4 trake, mada su linije toliko blede da se jedva razaznaju), ostatak ulice klasičan, sa jednom bic. stazom. Biće isto kao što su uradili od Kosovske do Đ.Rajkovića.
Marka Miljanova jeste raspad i radujem se njenom "skorom" uređenju pod parolom "Bolje ikad nego nikad".
...sačuvajte zelenilo a čitav kraj neka ostane urrdjeni industrijski kvart sa određenom namenom Kulpina i okoline. Galensa neka gradi izmedju Novog Naselja I Detelinare. Naravno ako se ne radi o velikom pranju para gradonacelnik će i ovu lokaciju prepustiti na "ocenu" Vrlim stručnjacima iz Urbanizma. Novi Sad je zreo za motiku po leđima polusveta koji je zaposeo Javnu, pardon Gradsku kucu.
Ulica koja nosi Njegovo ime najskrnavija i najneuredjenija je u NS! A Inace vojvoda Marko Miljanov je bio Najveci Srbin od svih Srba, Najveci Crnogorac od svih Crnogoraca i Najveci Vojvodjan od svih Vojvodjana! Ziveo je u pomenutoj ulici 8 god i lecio se u banji Junakovic kod Apatina.
Ulica Marka Miljanova će se proširiti na po dve kolovozne trake u svakom smeru na račun pešačkih staza i zelenila, grozota. Ulice bi valjalo širiti posle rušenja kuća, uvlačenjem novih zgrada po četiri, pet metara u dubinu placa.
Kvantaš će da ruše i Dodik, pardon Galens će da pravi Kraljev Park 2 tu, tik do mosta,
suluda lokacija. Okolina potpuni raspad, pa mora klijenteli da se izađe u susret...
Nadam se da Uprava za građevinsko zemljište i investicije neće biciklistima stavljati ivičnjake i na ovoj stazi. Dobijaju iste komentare već 5 godina sa svih strana i opet po starom.
Pazi ti tu izjavu, u planu je !! Jel mozda bolhe ovako da ostane sa onim izmisljenim semaforom ili kruzni tok koji tu ,, mora,, biti e sad problem je srblje kojima je kruzni tok enigma u saobracaju pa ipak bolje semafor i policajac na skuteru koji ceka iza !! Znaci, nepopravljivi smo
Bravo,
eto prilike da se Žeželjev most zvanično otvori tačno 25 godina posle rušenja, tačnije 2024. godine, zapravo godinu dana pre ulaska Srbije u EU...
To ste davno trebali da odraditi. Taj deo Keja nam je zatvoren sigurno 15 godina. Nadam se da zbog te rekonstrukcije nećete odložiti puštanje mosta u promet do sledece godine.
Ulica Marka Miljanova je sve samo ne ulica! Kolovoz je prepun rupa, od nepropisno parkiranih vozila i taksista se ne moze proci, a ovom ulicom svaki dan pored autobusa i KAMIONA prodje na hiljade vozila. Za ovu ulicu nema para, a ona je u katastrofalnom stanju.
O Zezeljevom mostu necu, nije tema ali zar nije najavljeno otvaranje u junu?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U planu kružni tok kod Kvantaške pijace
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.06.2018.
•12:20 > 15:09
Komentari 28
Sale NS
MilanB
Vojvosadjan
zaki
Gradjevinac
Novi Sad i Backa Palanka su sa iste strane Dunava, ne znam gde ste tacno mislili da postavite most?
Johny O.
Nervirach
đura
Ne znam koja je svrha JP Put, neke saobraćajne inspekcija, agencije za bezbednos saobraćaja ima još ismesljenoh i bezkorisnih gradskih tela, firmi itd.
Putevi u Novom Sadu ali bukvalnom celom gradu su UŽAS I KATASTROFA.
KAKO LJUDI ČIJI JE TO POSAO DA BUDE KAKO TREBA NIJE STID I SRAM!!!
Ps. Benzin i dizel 163 din opa bato a putevi kao u Tanzaniji ili nekoj zabiti po vašem izboru
Kvantni urbanisti
Gladius et anus
Nele
Futog
Stari Sad
/
navikli smo da ne moze da se ide preko mosta
IvanNS
Nisi dobro pročitao, od Keja do kružnog će bit 4 trake (cirka 50m i čini mi se da su i sada 4 trake, mada su linije toliko blede da se jedva razaznaju), ostatak ulice klasičan, sa jednom bic. stazom. Biće isto kao što su uradili od Kosovske do Đ.Rajkovića.
Marka Miljanova jeste raspad i radujem se njenom "skorom" uređenju pod parolom "Bolje ikad nego nikad".
VladaN
Vojvoda
Zivan
IvanNS
DodeskaDen
Komšija Živan
suluda lokacija. Okolina potpuni raspad, pa mora klijenteli da se izađe u susret...
Marko Trifković
Dejan
Dragana
eto prilike da se Žeželjev most zvanično otvori tačno 25 godina posle rušenja, tačnije 2024. godine, zapravo godinu dana pre ulaska Srbije u EU...
Kej
Katastarski sluzbeni
Keva
Filip
O Zezeljevom mostu necu, nije tema ali zar nije najavljeno otvaranje u junu?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H